Brand experience app

Titta närmare på vår Brand experience app. I dagens allt mer mötesintensiva värld är det viktigt att särskilja sig och skapa ett annorlunda och engagerande möte. Därför har vi på Interaktiva Möten skapat en unik Brand experience app. Efter tjugo års erfarenhet i event– och kommunikationsbranschen är vi väl medvetna om vad som krävs för att göra ett möte mer aktivt och framförallt minnesvärt. Vi arbetar med att skapa en förståelse och ett engagemang bland dina mötesdeltagare som kommer göra dem mer benägna att exempelvis arbeta mot de uppsatta mål som mötet mynnade ut i.
Vår Brand experience app underlättar för samtliga deltagare att ta del av dagens agenda, viktig information samt kontaktuppgifter till deltagare och föreläsare innan mötet. Väl under mötet skapar den en interaktivitet mötesdeltagare emellan. Detta sker genom den utvecklade dialogfunktionen som möjliggör att kunna lösa uppgifter, tycka till i frågor samt komma på idéer under sittande möte utan att behöva vänta på sin tur genom handuppräckning. På detta sätt får allas åsikt ta plats och efter mötet kan dessa data sammanställas och skickas ut som en rapport, självklart via Brand experience appen.

MENTOMETERFUNKTION I VÅR BRAND EXPERIENCE APP

Brand experience appen har även en mentometerfunktion som gör att man som mötesdeltagare kan tycka till om påståenden eller frågor genom din smartphone eller surfplatta. Att föreläsaren direkt kan få respons på sin föreläsning, fråga eller påstående gör att åhörarna direkt får sina svar vilket skapar en aktivitet i mötet som därmed gör det lättare att minnas. Att dessutom övervägande del av Sveriges befolkning idag äger en smartphone blir mentometerfunktionen lättillgänglig. Inga andra enheter behövs för att få den att fungera utan alla kommer åt den från sin telefon eller surfplatta. Genom denna funktion i Interaktiva Mötens Brand experience app uppstår lätt en interaktion vilket förhöjer engagemanget.

MENTOMETERFUNKTION I VÅR BRAND EXPERIENCE APP

Genom att använda sig av vår Brand experience app förlängs effekten både före, under och efter ett möte. Ett exempel för att påvisa detta är att låta deltagarna ta ställning till vilken föreläsare de skulle vilja lyssna på. Får de vara delaktiga i beslutet blir också sannolikheten större att de kommer gå in i föreläsningen med högt engagemang och viljan att lära. Förutom detta kan man givetvis genom Brand experience appen ge deltagare information som de ska ta del av innan ett möte för att alla väl under mötet ska ha samma förutsättningar.
Vi på Interaktiva Möten har mer än tjugo års erfarenhet i event– och kommunikationsbranschen och bistår gärna med strategier, planerande av genomförandet samt att öka engagemanget genom att använda vår Brand experience app. Varmt välkommen!


Brand experience appLADDA NER DEMO Brand experience app TILL DIN MOBIL!
Vill du veta mer om event app?

Ditt namn (obligatorisk)

Din epost (obligatorisk)

Ämne

Ditt meddelande

“Vi är mycket nöjda med mötesappen. Tack vare den kan vi enkelt och i realtid aktivera deltagarna på vårt evenemang, ställa mentometerfrågor och låta deltagarna skicka in frågor och reflektioner till våra föreläsare. Vi kan även presentera våra partners och förse deltagarna med annan relevant information”
-Per Winblad VD & Chefredaktör – www.motivation.se

“Mötesappen ökar engagemang, delaktighet och lärande på våra konferenser. Vi är mycket nöjda både med appen och med den kunskap, support och stöd vi får från Interaktiva Möten”

Mats Gustafsson
Founder and CEO
Wednesday Relations

“Mötesappen tillför en extra dimension till våra evenemang. Deltagarna blir mer aktiva och både engagemang och lärande ökar. Tack vare appen kan vi också enkelt förse våra deltagare med uppdaterad information före, under och efter evenemanget. Deltagarnas nätverkande ökar också tack vara att de lätt kan kontakta varandra via appen”
-Ingela Larsson Kommunikationsansvarig Handelskammaren Värmland


”Mötesappen var ett kul och effektivt sätt att utveckla vår konferens. Den tillförde ökad energi och bättre inblick kring hur man tänker och resonerar I olika frågor.”
– Karin ytterström
Kommunikationschef Samtrafiken I Sverige ab